26 Haziran 2008

Göztepe Dünyası : 2025'e mektuplar


Göztepe Dünyası: 2025 Yılına Mektuplar / 3.Mektup'dan bazı kesitler

Koca çınar

Şimdi sen 83 yıllık dev bir çınar olarak duruyorsun. Gölgende bizler senin sevgin ile besleniyor, gövdenin etrafına yeni sevdalılar katmak için uğraşıyoruz. Senin her yeni yaşını kutlayacak taraftarların. Her yeni yılında köklerin daha derinlere uzanacak, dalların gökleri yaracak, asaletini tüm dünya duyacak. Sen koca çınar, asla yalnız kalmayacaksın. Senin tohumlarınla yeşeren fidanların, etrafındaki çemberi giderek büyütecek. Dünya döndükçe sevdalılarına; onur, gurur ve huzur vermeye devam edeceksin...

Göztepe Dünyası: 2025 Yılına Mektuplar / 3 Mektup - Efsane


Bizler gördük, sizler de görün

Gerçekten Göztepeli olmak çok büyük ayrıcalıktır, bu ayrıcalığın keyfini her zaman çıkarın. Bu sevgiyi oğluma aşılamış olmak beni çok mutlu eden şeylerden biridir, allah hepinize görmeyi nasip etsin... 2,5 yaşında götürdüm oğlumu ilk defa maça. Maçın başında tutuk olmasına rağmen sonradan kendince bağırınıp çağırınmasını görünce “işte oldu bu iş” dedim kendi kendime. Bir baba için müthiş gurur ve mutluluk verici bir şey...

Fair Play ödüllü Aykut Canik

Aykut soğukkanlı ve düzgün vuruşları ile dikkat çekiyor, bir savunma oyuncusu olmasına rağmen kazanılan penaltıları kendisi kullanıyordu. Aykut’u asıl farklı kılan şeyse 2. Lig B Kategorisi’nde 22 Mart 1998 tarihinde oynadığımız Zonguldakspor maçında yaşanacaktı...


"Göztepe bizim her şeyimiz" röportajı, Ahmet Cücen :

Bir gün idmana 21 kişi çıktı, Adnan abi olsun ben olayım prensip olarak takımla antrenman yapmazdık. Ama on bire on bir maç yapılması gereken bir gündü. Bir tane top toplayıcı çocuk vardı saha kenarında; topları toplarken gördüm. Yanıma çağırdım, bir kişi eksiğiz, sende oyna, mevkiin neresi dedim. Çocuk kabul etti, santrafor olduğunu golcü olduğunu söyledi. Ben de kaleye geç diğer maça forvet oynarsın dedim. Çocuk kalede baya etkiliydi. Aldım, eğittim... Kaleci gözüyle baktım ona, Adnan abi ağır çalıştırdığımı söyleyerek ikaz etti, sorumluluğu üstüme alarak eğitimine devam etmesini istedim. Onu bir daha hiç santrafor oynatmadık. Fakat milli takımda bile oynadı. Namı değer...

Göztepe voleybol takımı antrenörü ile röportaj, İlker Alkan:

Ben de bir taraftarım, antrenörler sahada tezahuratları pek duymaz ama gençlikte bilinen marşlara bazen kendimi eşlik ederken buluyorum. Bu bir dezavantaj antrenör için, "isyan marşında tüylerim diken diken oluyor". Antalya 9 saat, biz oralara kadar gitmekte zorlanırken 100 taraftar orada bizimle yerini alıyor. Sırf bizim taraftar da değil, rakipler bile bizi destekliyor bazen. Bursa Büyükşehir Belediye deplasmanında ilk seti vermiştik. 2. set başlayacakken dışarıda davul sesleri geldi. Kendi kendime zaten ilk seti verdik, davullar da gelirse bu maç gider diye düşündüm. Ama içeri bir girdiler ki Göztepe değil, Bursalı taraftarlar. Göztepe diye bağırıyorlar...

Kuzey Afrika'ya turne düzenleyen ilk Türk takımı

Vaspuran ile Göztepe arasındaki müsabakayı Suriye milli takımının sağ içi Vazgel idare etti. Bizim Bedri Kaya tarzında fevkalade seri ve kararlarında kat’i idi. Maçı normal idare etti. Yalnız penaltı bariz değildi. Vaspuragan idarecileri Göztepe’yi Suriye’den gelmiş geçmiş en iyi takım olarak vasıflandırmışlardı...

satın almak için

Hiç yorum yok: