3 Ekim 2008

Peki Dün Ali Sami Yen'de Ne Oldu ?

Hürriyet Video'larını izlemet için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!


Hürriyet Video'larını izlemet için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!


Dün epeyce erken geldim stada . Gezdim durdum Ali Sami Yen'in çevresini belki bi daha gelir miyim bilemem diye . Her tarafta Sarı Kırmızılılar vardı , herkes bi şekil maça kadar vakit geçiyordu ya bira şişelerinde ya da dost sohbetlerinde . Bayramın son günü olsa bile bayramdı , hava Ağustos ayını kıskandıracak kadar sıcak ve güzeldi hafif , tatlı bir meltem yüzünüzü okşuyordu Mecidiyeköyde .

Match Kafe'ye oturdum ; Kız arkadaşım gelene kadar içtiğim üç Arjantin'i Messi , Tevez ve Aguero'ya itaf ettim geri kalan 4 ve 5 o'na adanmıştı zaten . Akşam karanlığı yavaş yavaş çökerken Ali Sami Yen semalarına , o esnada Aslanlar otobüsünde köşeyi dönmüş gidiyorlardı o güzel yere . Göremedim , " siz gidin geliyorum " demekle yetindim sadece ..

İçeri girmek için uğraşıyoruz , ulan ne akla hizmettir o polis arabalarını tam girişe çekmek ? Millet birbirini mi ezsin be emniyet diye hayıflanırken , olmayan deplasman seyircisi bölümünün kapıları bile ardına kadar kapalı duruyor

ve içerideyiz . Her adım atışımızla elini tuttuğum o güzel ile , stadın ışıkları sanki spot lamba gibi üzerimize geliyor , " buyrun efendim hoşgeldiniz " der gibi ...

Takıma bakıyorum , Arda , Mehmet Topal , Baros , Lincoln ve tam tekmil çıkıyorlar Parçalı formasız olmadı böyle bu akşam yine ... hakem başlama düdüğünü çalıyor ve 90 dakikalık bayram başlıyor

Bayram başladı ve o 90 dakikada yeri geldi Galatasaray kötü de oynadı . Be kuşbeyinliler nedir o ıslık ? Yoksa o takım sizin hiç kahramanınız olmadı mı ?

Maç bitiyor , >|arşı'ya deniz ulaşımını kullanıyoruz ; Boğaz ayrı güzel , O ayrı güzel , hastasıyım kendilerinin bitmeyen sevgi okyanusunda ...

Hiç yorum yok: