12 Eylül 2008

İddia yorumlarım


145 : Liverpool - Manchester United : Bu maçla ilgili olarak biraz duygusal biraz da Manchester'ın hem iyi takım olması hem de uzun zamandır LFC'yi yenme âdeti nedeniyle United kazanır diyorum oranı ise 2.20


152 : Köln - Bayern Münih : Bu maçla ilgili olarak beraberliği öngörüyorum . Çünkü Bayern Münih hala kötü gidiyor ve istediği oyunu oynayamıyor zaten Klinsmann'ın o koltukta yeri pek sağlam değil öte yandan Köln için bu maçtan puan almak demek büyük velinimet oranı : 3.50

162 - Xanti - Olimpikaos : Olimpiakos'un kadrosunun Yunanistan liginin üstünde olduğu belli ama CL elemesinde Anorthosis'e elenmelerine rağmen ülkemizde iki hazırlık maçı yapan Skoda Xanhti'yi yeneceklerini düşünüyorum , oranı 1.45

212 Wigan - Sunderland : Cisse ve Diouf'lu kadrosuyla sağlam şekilde giden Sunderland'ın , eski günlerinden ve formundan uzak olan Wigan'ı deplasmanda yeneceği kanaatindeyim oranı oldukça iyi , 3.10

356 Galatasaray - Antalyaspor iki haftada hiç puan alamayan ve Bjk'ye karşı evinde iki farklı galibiyetten maçı veren Antalyaspor'un Galatasaray'a karşı direneceğini sanmıyorum oysa Galatasaray için verilen 1.05'lik oran oynamak için gereksiz ama üst seçeneğini Kewell , Baros ve Arda gibi yıldızlarla olabilecek kapasitede , oranı 1.40

Benim tahminlerim ve süprizlerim böyle , zaten kendim öyle 1.40 ya da 1.20'lik maçları kupona koymam
haydi hayırlısı

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sadece 1 maç. Büyük başarı :)