1 Eylül 2008

Herkes Gelip Geçiyor



Galatasaray'da misyonumu tamamladım ve ayrılıyorum . 2001 senesi
Özhan Canaydın : Biz Okan Buruk'a 1 Milyon teklif ettik , 1.5 veren Beşiktaş ile anlaştı sene 2005
Okan Buruk : Ayrılıklar onore edici olmalı . Sene 2008


Galatasaraylı Emre olarak anılmak isterim

Sene 2001 : Sağlık için spor yapmıyoruz
2001-2008 seneleri arası : Ben Galatasaraylı Emre olarak anılmak istiyorum
Sene 2008 : Fenerbahçe'de sembol oyunculardan olmak istiyorum



Ateşli bir taraftar önünde oynaması heyecanlandıracak beni

Rigobert Song 2004-2008 , Trabzonspor'a transferinden sonraki cümlesi , bizim ateşimiz yokmuş mesela


Emre , Bülent ve Suat bana karşıydı
Mario Jardel 2000-2001 senesinde Emre ve Okan'dan pas alamamasını ve öbür oyuncuların tavırlarını anlatıyor



"Ben Galatasaray'dan geldim "
Bu cevabı veren ise Ahmet Yıldırım . Beşiktaş'a gerçekleşen takası sonrası aba altından Galatasaray'a ayar verme uğraşında olan zamanın Beşiktaşlı yöneticisine cevabı

Hiç yorum yok: