1 Haziran 2008

Yalan Rüzgarı

Emre Belözoğlu diyor ki :

Emre Demiş ki:

Fenerbahçe’den teklif geldiği doğrudur, hem de Newcastle’dan daha büyük teklif yaptılar ama ben Newcastle'ı tercih ettim. Çünkü ben Türkiye’de Galatasaraylı Emre olarak anılmak istiyorum, ben Türkiye’de efsane kadro oyuncusu olarak anılmak istiyorum. Emre denince Galatasaray’dan sonra parantez içinde Fenerbahçe oyuncusu olmak istemem, ama bana ilgi duymaları beni memnun etti zaten onlara teklifleri için teşekkür ettim yaşım 26 en verimli çağımda Avrupa’da kalmam ve Türk futbolunu temsil etmem benim için önemli, artık Anadolu kulüplerindeki futbolcu arkadaşlarımız kendilerini aşsınlar ve dört büyüklerden önce Avrupa’yı tercih etsinler, Avrupa’nın sıra takımı bile olsa gelsinler burası çok farklı bir yer Avrupa’da oynayan oyuncu sayımız çok yetersiz, bence Avrupa’da bizi temsil eden oyuncu sayısı,dünya kupasına gitme kadar önemli bir konudur, Türkiye deyince akla ilk Fenerbahçe’den Tuncay Şanlı geliyor, bence Türkiye’de bazı arkadaşların Avrupa’ya gelme devri geldi ve geçiyor.



2001 yılında Galatasaray'ın şampiyonluğunu satıp kaçmış olan Emre Belözoğlu için çevremdeki Fenerbahçeli arkadaşlarımın birbirleriyle girmelerine anlam veremiyorum , yapmayın , etmeyin Emre B. yarın öbürgün takımınızı karıştırır da gider başka kapıya ve siz yine kendinize kalırsınız

kıskanıyorsun diyorlar , kıskanırsam xinler ...

Hiç yorum yok: