1 Haziran 2008

Premier Ligde sezonun en iyi transferleri



#1 Fernando Torres (Liverpool)



20 Milyon sterline şahsen Atletico'dan ayrılmasını hiç istemesem de Liverpool'da ilk sezonunda 29 gole imzasını attı bana göre yılın transferi



#2 Bakary Sagna (Arsenal)

Arsenal'in sağ tarafı , Sagna Aj Auxerre'den geldi ve sağ taraf ona emanet edildi Arsene Wenger'in son keşif Fransızı . O geldi Lauren gitti ve Eboue de yedek kulubesini boyladı sıfıra her maç yüklü miktarda iniyor imkanı olan Man City deplasmanındaki maçı izlesin



#3 Carlos Tevez

Man Utd'nin bu sezon kiraladığı ve satınalma opsiyonunu kullanmasının kesin olduğu Arjantinli oyuncusu , Ligin başlarında bocalasada kalitesini ortaya koyup "attığı kritik gollerle kadronun oyuncusu" sıfatını aldı



#4 Roque Santa Cruz

Daha 18 yaşında iken FC Bayern'in yolunu tutan Paraguay vatandaşı Roque Santa Cruz evvelsi sezon kötü giden FC Bayern'in santraforlarını değiştirmesiyle birlikte hele hele ismi Galatasaray ile anılmasıyla heyecanlandığım bir isim , Premier League hayalimdi diyerek Tugaylı Blackburn Rovers ile sözleşme imzaladı ve Rovers'ın Uefa biletini almasında en büyük paylardan birine sahip


işte kareyi kuran ve okey oynamaya müsait oyuncular ve yeni takımlarında hatta yeni ülkelerindeki ilk sezonda bana göre formasının hakkını veren dört oyuncu

Bunun dışında Anderson (Manchester United) ve Sulley Muntari (Pompey) performası ilk senelerinde gayet başarılı idi

1 yorum:

bRn dedi ki...

Listeye aynen katılıyorum. Torres sezonda Avrupa'nın en pahalısı olduğu gibi en iyi transferi de oldu.

Sagna çok iyi oturdu kanada, sağı tek başına taşıdı nerdeyse. Hücumlarda fark yarattı özellikle, tabi kritik dönemde sakatlıklar yüzünden oynayamadı, bende Arsenal'e bahis oynamadım :)

Şahsen Santa Cruz'u 3'e oturturdum, 2 olsun mu olmasın mı diye düşünürdüm :)