6 Ocak 2008

yine bir halısaha akşamı

Özgür Bey idi telefonumu çaldıran ve 7-8 maç var kap çantanı gel diyen yüksek şahsiyet
bu sefer yazın 3-4 nasıl absürt ise halısaha , kışın ise 7-8 de böyle absürt bir saat oluyor neyse yine orjinal bir halısaha seçilmiş bakım olan E-5 kenarında sahaya giderken çamur deryasının içinde ayaklarımız yüzüyor ..

Bu sefer turkuaz renkli çakma 14 Henry yazan Barça formam sırtımda ama değişik giydiği m ayakkabılarımdan dolayı ayaklarım rahat değil

maça başlıyoruz ve ilk gol tabiki takımın hucum gucünü sırtlayan benden geldi bir aşırtma ve Necmettin bey topu çıkartıyor ağlarından derken sonra rüzgar tersine dönüyor neyse devre 4-4 bitiyor bir ara kaleye geçtim Hakan Arıkan'dan farkım yok geleni sektirdim geçeni kalenin içine buyur ettim

en son skor tablosunda 12-8'lik skor vardı . çok gol kaçırdım kabul , rezil oynadım eyvallah , iki tane direkten döndü topum ne âlâ

yenildik bu sefer

Hiç yorum yok: