29 Aralık 2007

yazıyorum

Yılın sonuna doğru yorgunluk belirtileri iyiden iyiye artıyor .

* Yılbaşı kutlaması bana uygun birşey değil , pahalılık ve kalabalık çekilmez oysaki ertesi günü ortalık sessiz olacak ve kulaklarımda katılı olacak olan telefonumdan müzik nameleri kulağıma yayılacak sahilde

* Şu Blog işini yaparken tamamen kendi zevkim ve dünya üzerinde şu saat ve vakitte unu yazmışım diye imza atmaktır mesele öyle "hit" derdim yok , sessizlik iyidir ve güzeldir

* Pazar günü yine klasik pazar yürüyüşümden sonra bütün işleri halledip bütün maçları izlemek istiyorum

* Göztepelilerin "İsyan Marşı" hastasıyım , özellikle "sensiz geçmesin bu yaşam , senin için bütün kavgam" sözü ...

* Kurtlar Vadisi Pusu'da herkesin sevgilisi olmasını garipsiyorum . Ey Memati Baş o kadar atıp tuttun ve şimdi sende âşıksın arkadaş

1 yorum:

Roy Keane dedi ki...

Paşam açacaksın rakını. Evde iki kişi kutlayacaksın yılbaşını.

Blogda mühim olan kendi tatminindir. Popüler olacağım diye hoşuna gitmeyen ve okunacak şeyleri ayzmaktansa kendi içinden geleni yazmak en iyisi.

Manchester City-Liverpool maçı izlenir.

Göztepeliler'in bırak amatörü cehennemin dibine düşsen gene seninleyiz sloganları da çok hoş.