24 Aralık 2007

daraldım yazıyorum #1

Rutin ama güzel bir Pazartesi günü oldu işyerinde , genelde yattık acısı çıkmaz umarım ve nice böyle Pazartesi günlerine

Bugun farkettim Aralık ayının sonuna geldik ama hala çimenler yemyeşil önceden bembeyaz oluyordu be

Şu Yoncalodi'ye ayar oluyorum . Tamam sanatına ve kişiliğine diyecek lafım yok lakin her şarkısı beni uzak diyarlara götürüyor duygusal biri değilim ama dalıp dalıp gidiyorum kendi içdünyamda o ne güzel ses ve fiziktir Allah'ım !

Kurban bayramında çok yedim ve hiç hareket etmedim sonuç : 5 gün 5 kilo , haydi tekrar spora :)

Muhtemelen Çarşamba gününden sonra bu yazıları yazarken gözlerimde gözlük olacaktır

yine bu Çarşamba günü ilk defa mahkemeye gideceğim artık neyi gördüyse bu gözler , şahit olarak iliştirmişler beni ...

Talih kuşu bir kere kıyak yapsa , ne bileyim rotasını şaşırıp kafama konsa ne güzel olurdu be :) yeteri kadar parayla konsun tabi

Hiç yorum yok: