30 Aralık 2007

büyük konuşma #2

Bu sefer boyumun ölçüsünü aldığım büyük nokta ise , Ev temizlik işleri
tamam belli süre yatılı okuduk ayrı eve çıktık biraz olayı biliyoruz
ama bugün kendi kendime dedim "ev işleri yorucuymuş arkadaş" diye
Önce Cumartesi gecesi güzel bir yemek yaptım , isim vermeyim ama güzel oldu özellikle daha acılı olanı Doğu illerinde mevcuttur
sonra bulaşıkları gayet nizami şekilde yıkadım (Eh ilk olarak Bulaşıkçı-Komi olarak çalışma yaşamına girdik) yetmedi evdeki çöpleri dışarı çıkarttım

2.fasılda ise ; Çamaşır Makinası yıkadı çamaşırları , ben astım özellikle "kollarım koptu lan " diye kendime isyan etmem boşunaydı zor bela tül ve perdeler takıldı yerlerine gerçi annem dersine iyi çalışmış dediği cümle " Ne Yunaytıt maçı var , Ne Barça'nın maçı " bu olunca asıyoruz perdeyi ve tülleri

3.fasılda ise : Elektrik Süpürgesi devrede o müthiş sesiyle çalışıyor bende onu tutup evi dolaşıyoruz toz falan yok ortalıkta ...

4.fasılda ise ; oda temizlenir ama hala çok kirli vaziyettedir , herşeyi anlıyorum ama nedir silikon yastığımdaki bayram çikolatası

5.fasılda uyku seansı dedim , ama yorgunluktan uyuyamadım

Anladığım ve ifade ettiğim olay ise Ev işleri zordur , haksızlık etmeyin yapanlara

* Gazetenin teki bugun hediye olarak Star Wars'ın karton oyuncağını vermiş aynısını küçükken de verirlerdi net hatırladığım Cüneyt Tanman'ın öyle bir oyuncağı vardı onlar için babamın gece vardiyasının bitmesini beklerdim

* Küçüklüğümden beri hep muhattabı olduğum sorunun cevabı ise Galatasaray muhabiri olmaktır ve bu hususta Kadir Çetinçalı'yı hep kıskanmışımdır özellikle 17 Mayıs 2000 tarihinde Kopenhag'dan bildirirken ...

* Kabadayı filmine hala gitmedim , bahane hazır çok çalışıyorum , aslında onunla gitsem ne güzel olur , zaten özlemişim artık yeni seneye inşallah

Hiç yorum yok: